Designar kläder!

Jag designar olika figurer på kläder...Dom jag har just nu är 6 st att välja mellan men det kommer fler när jag har blivit superstar♥



Design1: Kostar 5 sd/st.

Design: Kostar 6 sd/st.

Design3: Kostar 7 sd/st.

Design4: 10 sd/st.

Design5:kostar 10 sd/st.

Design6:kostar 6 sd/st.


Design7: Kostar 12 sd/st.
Design8: Kostar 6 sd/st.
Design9: Kostar 7 sd/st.
Design10: Kostar 5 sd/st.
Design11: Kostar 10 sd/st
Design12: Kostar 5 sd/st.

Vill du inte ha någon av designerna på bilden?? Du får bestämma helt sjäv hur din design ska se ut: Sd; Beroende på hur din design ska se ut: Maila mig hur den ska se ut ( adressen står lite längre ner).

Hur beställer jag??

-Du säger vilken design du vill ha så fixar jag en till dig.
Hur betalar jag??
-Du får betala med presenter tills jag är superstar. När jag är superstar, då köper du en grej av mig i starbazaar som kostar så mycket som designen kostade.
Om man INTE är superstar??
-Då betalar du i presenter. Allstå om du köper en till mig för 5 sd så köper du en present till mig värde 5 sd.
Om jag vill ha en som kostar 10 och där inte finns någon presen för 10 sd?? (ej ss)
-Då får du betala dubbla presenter.

OBS! Går bara att betala med presenter just nu!!

Frågor?? Fråga via mail: [email protected]

Kö:
1 personer står i kö just nu!

Personlista:

Nellie98Blomma6 väntar på: Design5 - 10 sd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0