Hur beställer man stardolldesigner??

I detta inlägget hade jag tänkt ta upp hur man beställer min stardolldesign.


Hur beställer man stardoll designen?
>Du kontaktar mig via mail, på stardoll, chatbox eller annat. Säg vilken design, vilka färger du vill ha den i mm.

Hur kan jag vara säker på att jag får min design när jag har betalat?
>Jag gjör först designen, sen om du är nöjd så betalar du mig.

Vad händer om man struntar i att betala när man har fått designen?
>Du har en vecka på dig att betala, när du inte har betalat inom en vecka så kommer jag att blocka/anmäla dig. Jag gjör det för att du kommer att stå i skuld till mig och om du inte betalar så blir det som det blir.

Vilka klädesplagg designar du på?
>Jag designar på t-shirtarna (som är för ss och kostar 4 sd) om du inte är superstar så kommer jag att gjöra det på en kjol eller nåt annat som "icke" ss kan handla.

Kan man få designen på ett annat klädesplagg?
Om man vill ha sin design på ett annat klädesplagg så får du betala 2 sd extra.

Hur betalar man om du INTE är superstar?
>Du betalar med presenter.

Om jag vill ha en design för 10 sd och där inte finns någon present för 10 sd, hur gjör jag då?
>Då får du betala många presenter så att summan blir 10 sd.

Hur köper jag en egendesignad design?
>Du bestämmer hur den ska se ut, vilken design, fäger osv. Sen bestämmer jag ett vettigt pris på den. Och du köper den som vanligt.

Fanns inte det du undrade över här ovan? Skicka ett mail på: [email protected]

Klicka här för att få reda på hur du kan kontakta mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0